Unieke kleding voor uw bedrijf
Ieder bedrijf heeft zijn eigen visie, werkflow en vakkundigheid. Het is onze taak om dit door te vertalen naar professionele bedrijfskleding die dit alles uitstraalt. Wij zijn benaderbaar voor orders van alle formaten: we leveren enkel polo’s met het bedrijfslogo, maar ook grote orders zoals complete kledingpakketten met kleding voor ieder weertype.
Het drukken van textiel komt in veel mogelijkheden, afhankelijk van de wensen van de klant. Om die reden vinden wij het heel belangrijk dat er tijd en aandacht is voor uw wensen. Wij werken altijd samen met de klant van begin tot eind. We starten met een vrijblijvend oriëntatiegesprek om uit te zoeken waar uw bedrijf behoefte aan heeft en eindigen met een uitgebreide evaluatie van de levering om zeker te weten dat u content bent met het drukwerk.
Omdat wij flexibel te werk gaan, is het altijd mogelijk om extra artikelen bij te bestellen. U zit dus niet vast op een eerste order. Indien u graag ziet dat uw medewerkers niet alleen binnen maar ook buiten bedrijfsherkenbaar zijn, breiden we uw assortiment graag uit naar jassen en vesten. Wanneer uw bedrijf denkt aan uitbreiding, omdat het personeelsaantal blijft groeien, groeien wij tevens flexibel met u mee.
Werkwijze
Wij vinden het ontzettend prettig om persoonlijk contact te hebben met het bedrijf waarvoor bedrijfskleding gedrukt moet worden, dus na een eerste contactmoment komen wij graag langs bij uw bedrijf voor een rondleiding. Wij willen het bedrijf zien, beleven en ervaren, om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van de werkzaamheden die daar verricht worden. Tevens willen wij graag zo goed mogelijk de visie vanuit de directie op de te behalen doelen achterhalen zodat we die kunnen vertalen naar passende werkkleding. De wensen voor de kleding worden hierbij uitgebreid doorgesproken. We kijken daarbij altijd naar wat het personeel al heeft aan kleding en waarom daarvoor gekozen is. Vervolgens gaan we aan de slag met het ontwerpen. Wanneer de ontwerpen af zijn, komen wij altijd bij u langs om persoonlijk het resultaat door te spreken. Wij nemen ook altijd verschillende voorbeelden mee, zodat u het materiaal kunt zien en voelen.
Het voordeel van dit persoonlijke contact is dat wij allereerst meteen aan de eerste reactie kunnen zien hoe het ontwerp binnenkomt en dat wij daarna meteen kunnen doorspreken wat er nog eventueel veranderd moet worden. Daarmee houden wij de opdracht scherp in het oog en de klant betrokken bij het proces. De offerte wordt na de eventuele aanpassingen opgestuurd, zodat u volledig helder heeft wat de kosten zijn, ook voor extra opties. Op deze manier kunnen wij altijd binnen uw budget blijven. Wanneer de kleding af is, wordt deze gecontroleerd op kwaliteit. Hoewel het contact met de opdrachtgever altijd goed onderhouden wordt, zijn de werkzaamheden natuurlijk volledig voor onze rekening. Wij ontzorgen de klant graag, omdat dat sneller en efficiënter werkt voor beide partijen. Wij streven er altijd naar om een relatie op te bouwen met de klant, zodat er een nauwe samenwerking ontstaat. Dat levert namelijk de mooiste producten op.
Veelgestelde vragen
Wij beantwoorden graag uw vragen, de meest gestelde vragen hebben we daarom op onze website gezet.
Krijg ik korting als ik meerdere artikelen bestel?
Korting is bij ons mogelijk, omdat wij werken met staffels. Dit houdt in dat de prijs lager wordt indien u grotere aantallen bestelt. Wanneer een opdracht namelijk eenmaal is ingevoerd, is het grootste werk geleverd. Het drukken van de aantallen neemt dan niet gauw een grote meerprijs met zich mee. Dit voordeel berekenen wij dus meteen door in de vorm van korting aan de klant. Neem vrijblijvend contact met ons op om te bespreken welke korting passend is bij de order van u.
Wat zijn de kosten?
Uiteraard wilt u meteen weten waar u aan toe bent. Toch kunnen wij geen overzichtelijk kostenplaatje op onze website plaatsen, omdat de kosten per aanvraag enorm variëren. De kosten zijn namelijk afhankelijk van de aantallen, kleuren, formaten, posities van het drukwerk, details en andere wensen. Om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, reageren wij altijd binnen 24 uur op aanvragen. Gebruik voor een offerteaanvraag ons contactformulier. Vermeld hierbij zoveel mogelijk wensen voor uw opdracht, zodat wij ook ons antwoord zo concreet mogelijk kunnen formuleren. Eventuele uitgewerkte ideeën of ontwerpen kunnen ook via de mail naar ons verzonden worden.
Hoelang is de levertijd?
Wij streven naar een levertijd van maximaal tien werkdagen, mits van tevoren is afgesproken dat we dit voor de betreffende order kunnen realiseren. Uiteraard zijn er factoren waar wij niet altijd invloed op hebben, maar dan wordt u meteen daarvan op de hoogte gesteld. Indien u een spoedorder heeft, kunt u dit meteen aangeven zodat we er rekening mee kunnen houden. In overleg is veel mogelijk. De communicatie over de levering verloopt bij ons transparant: uw wordt op de hoogte gehouden van de prognose van het levermoment. Bestellingen kunnen zowel afgehaald als bezorgd worden.
Bel, mail, app of stuur een brief
We adviseren je graag over de mogelijkheden
- H.B. Sterenborgstraat 5 7131 EM Lichtenvoorde Bereken route 0544 76 00 40 info@lurvinktextiel.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9:00 tot 17:00 uur